Wednesday 28 June 2023

Leef in die lig

Mag die vrede van God – op die oomblik – jou angstige hart kalmeer. Mag die teenwoordigheid van God—hierdie oomblik—vrede bring vir jou ontstelde siel. Wanneer angs toeneem en emosies toeneem, mag jy die bron onderskei en die waarheid gryp. Soms is die beste ding wat jy kan doen om uit jou huidige gemoedstoestand te tree en iets heeltemal anders te doen. Dans. Sing. Kyk na 'n snaakse fliek. Gaan stap.  Jy is nie uitgelewer aan daardie oomblikke nie. Jy hoef nie daar te bly nie. So staan op van daar af en onthou wie jy is. Jy sal aan die ander kant kom en weer "normaal" voel. Moet dus nie dat daardie angstige oomblikke jou dag insluk nie. Jy het gereedskap in jou gereedskapkas. Jy het die lewende, asemende Woord van God. En jy het die Heilige Gees in jou om jou deur elke draai en draai van jou reis te lei. Jy sal hierdeur kom.

Filippense 4:6-7 (NLV) ~ Moet oor niks bekommer nie; bid eerder oor alles. Sê vir God wat jy nodig het, en dank hom vir alles wat hy gedoen het. Dan sal jy God se vrede ervaar, wat alles oortref wat ons kan verstaan. Sy vrede sal jou harte en gedagtes bewaar terwyl jy in Christus Jesus lewe.




Tuesday 27 June 2023

God se goedheid

 O Smaak en sien dat die Here goed is; gelukkig is die man wat op Hom vertrou.

U is goed en doen goed; leer my U insettinge.

Terwyl ek oor U beloftes peins, dink ek, hoe kon ek ooit voor U kom en iets vra? Maar Uverlustig U in my vra.U geniet dit om my te ken en met my te praat. U is so goed vir my, God.

Hy was daar vir jou, meer as wat jy ooit sal weet. Maak nie saak watter situasie jy vanoggend in die gesig staar nie, God is die beste Persoon om dit ook te hanteer. Daar is geen sekerder bron van bevryding of seën as Hy nie, want Hy is heeltyd goed.



Monday 26 June 2023

Jy is Uniek

Mag God se Woord vir jou lewend word soos nog nooit tevore nie. Mag die Heilige Gees skrifgedeeltes uitlig wat joune is vir hierdie spesifieke seisoen. Mag heilige vertroue en nederige afhanklikheid jou volkslied wees! Mag teer, nederige liefde angs en beskuldiging vervang. Moenie dat die wêreld jou dwing om kant te kies nie. Wanneer jy aan die Here se kant is, kan jy die smal pad stap met vrymoedigheid, nederigheid en liefde; jy kan God vertrou om jou te verdedig en te verlos. Weier om in 'n vorm van die wêreld se maak gedwing te word. Jy is 'n beelddraer van die Allerhoogste God. Hy het jou uniek, kragtig en pragtig ontwerp vir 'n baie duidelike doel. Jou stem, jou storie en jou perspektief is 'n belangrike deel van die groter Koninkryksverhaal.




Sunday 25 June 2023

Volhard tot die einde

Mag jy 'n leefstyl aankweek wat tye van aanvulling van rus, kragtige gebed en deurdagte oorweging van wat God vir jou sê in hierdie seisoen moontlik maak. Mag jy die rommel wegstoot en jouself bederf met tyd en ruimte om te rus en om te onthou dat Jesus die Kaptein van jou skip is, die Bewaker van jou siel, en Hy jou veilig huis toe lei. Hy is by jou. Hy is aktief betrokke oral om jou. Hy is intiem naby en diep kragtig. Tog jaag die kultuur voort asof Hy nie bestaan nie. Maar Hy leef! En Sy beloftes is waar vir jou. Kalmeer jou angstige hart. Vertrou Sy liefde vir jou. Vier selfs die kleinste deurbrake en geniet die eenvoudigste plesier. Hy gee goeie gawes aan sy kinders. Die storms sal woed, maar hulle smee geloof in jou. Tye is moeilik, maar hulle herinner jou dat dit nie jou huis is nie. Jy is gemaak vir 'n ander wêreld. Seën vir jou hierdie naweek!

1 Korintiërs 2:9-10 (NLV) ~ Dit is wat die Skrif bedoel wanneer hulle sê:

“Geen oog het gesien nie, geen oor het gehoor nie,

     en geen verstand het dit voorgestel nie

wat God voorberei het

     vir dié wat Hom liefhet.”

Maar dit was aan ons dat God hierdie dinge deur sy Gees geopenbaar het. Want sy Gees deursoek alles en wys ons God se diep geheime.



Thursday 22 June 2023

Wag geduldig

As jy deur die lewe verblind is, is hierdie seën vir jou: God is by jou op hierdie plek. Jou beste dae is NIE agter jou nie, om die waarheid te sê, hulle is reg voor jou. Al weet die vyand hoe om ons te seer, weet God hoe om ons te genees. Alhoewel die vyand 'n listige leuenaar is, is Jesus die Weg, die Waarheid en die Lewe, en Hy is aan jou kant! Joune is om in Hom te rus en Sy beloftes te onthou. Jesus sal jou hart genees en jou siel herstel. Moenie paniekerig raak nie; moenie na vinnige oplossings gryp nie; vind net jou rusplek in Hom. Hy sal jou getrou vorentoe en opwaarts lei. Sy planne vir jou is goed. Mag jy Hom intussen vertrou.

Filippense 1:4-6 NLV ~ Wanneer ek ook al bid, rig ek my versoeke vir julle almal met blydskap, want julle was my vennote in die verspreiding van die Goeie Nuus oor Christus vandat julle dit die eerste keer gehoor het tot nou toe. En ek is seker dat God, wat die goeie werk in julle begin het, sy werk sal voortsit totdat dit finaal voleindig is op die dag wanneer Christus Jesus kom.



Wednesday 21 June 2023

Loof Hom

 Ek gaan sing totdat my hart begin verander

O, ek gaan aanbid totdat ek elke woord bedoel

Want die manier waarop ek voel en die vrees wat ek in die gesig staar

Verander nie wie U is of wat U verdien nie

Ek gee U my aanbidding

U verdien dit steeds

U is waardig, 

U is my lied waardig

Ek sal U lof uitstort

In seën en breek



Tuesday 20 June 2023

Snoeityd


Elke Christus volgeling gaan deur 'n seisoen van vermindering; 'n tyd wanneer God ons "verklein", ons terugsnoei, ons lewens verdun, en ons weereens herinner dat ons nie is wat ons doen nie, ons is iemand wat Hy liefhet. Tog, so dikwels, vergesel hartseer, teleurstelling en ontnugtering ons hierdie seisoen in. Maar hulle bly nie by ons nie. Uiteindelik hou die skerp gesnoeide kante op om seer te maak en hulle genees eintlik. Ons harte begin weer klop. Ons siele begin weer floreer. En ons onthou weereens dat enige gawe uit God se hand verbleek in vergelyking met om werklik Sy hart te ken. As jy verminder en teruggekap voel, moenie paniekerig raak nie; moenie wonder oor jou waarde nie (jy is alles vir Hom werd). Herinner jou siel dat God hier met jou is. Hy doen 'n diep werk in jou. En binnekort sal jy heelheid en vrugbaarheid ken wat jy nooit gedink het moontlik was nie. Rus vir eers in Sy sorg. Hy het jou.

Johannes 15:1-2 (OAV) ~ “Ek is die ware wingerdstok, en my Vader is die wingerdboer. Elke loot in My wat nie vrugte dra nie, neem Hy weg; en elke loot wat vrugte dra, snoei Hy, sodat dit meer vrugte kan dra.






 














Sunday 18 June 2023

Wees Dankbaar

 Wees vriendelik met ander. Wees veral vriendelik teenoor die naaste aan jou. Bestuur jou eie gevoelens sodat jy dit nie op ander uithaal nie. 

Deur ons doel te ken, is ons in staat om die groter prentjie te sien en te verstaan dat ons almal verbind is.

Ontwikkel 'n sterk gevoel van dankbaarheid. Neem elke dag 'n bietjie tyd om na te dink oor al die werk wat ander vir jou doen. Betuig dankbaarheid vir hulle aan jouself. Laat hulle ook weet hoe dankbaar jy is.

Wanneer iemand iets vir jou gedoen het, bedank hulle. Vertel hulle hoe hulle jou gehelp het sodat hulle die opregtheid van jou dankbaarheid kan voel.

Skryf elke dag iets waarvoor jy dankbaar is in jou joernaal, of noem dit tydens 'n daaglikse gebed of selfbevestiging.

Voel dankbaar vir die goeie gevoelens wat jy kry uit jou vriendelikheid teenoor ander. Voel dankbaar dat jy kan deelneem aan hul lewens, en hulle in joune.








Tuesday 13 June 2023

Bid

 JOHANNES 15:5 Ek is die wingerdstok, julle is die lote; wie in My bly en Ek in hom, hy dra baie vrugte, want sonder My kan julle niks doen nie.

Mag God jou hart laat herleef vir opregte, konsekwente gebed. Mag jy weer onthou dat God voortgaan met elke daad wat deur jou geloof aangespoor word! Mag jy jou verheug in die feit dat God Sy beloftes nakom en gebede verhoor! Al kan jy dit nog nie sien nie, het Hy vir jou 'n stroom in die woestyn geskep. Hy het 'n manier gemaak waar daar geen manier was nie. Binnekort sal jy die deurbraak sien, wat jou sal dwing om vuriger te bid. Nader jou Koning met nederige, vrymoedige geloof. Bid spesifiek met jou oë op Sy beloftes. Wees bly vandag! Bid vandag! Glo vandag! Jy het 'n Vader wat daarvan hou om van jou te hoor; wie aan jou toegewyd is; wat luister as jy bid. Dit is dieselfde God wat magtig is om te red. Hy is die God van die deurbraak! Moenie moed opgee nie! Hou aan bid. Hou aan glo! Seën jou dag vandag!

Lukas 11:9 (NLV) ~ En so sê Ek vir julle: Hou aan om te vra, en julle sal ontvang waarvoor julle vra. Hou aan soek, en jy sal vind. Hou aan klop, en die deur sal vir jou oopgemaak word.



Sunday 11 June 2023

Jy is Geseend.

 “Wanneer ek terugkyk op my lewe as geheel, is dit onmoontlik vir my om nie geseënd te voel nie.”

Die vyand weet waar jy swak is, weet wat om te veroordeel, en weet hoe om jou perspektief te verdraai op 'n manier wat jou in knope bind. Jesus het jou lief met 'n ewige liefde, bedek jou sondes met Sy bloed, en bring helderheid in jou hart op 'n manier wat jou met vrede vul. Alhoewel die duiwel vuil speel, is dit nie 'n regverdige stryd nie. Oorweldigende oorwinning behoort aan JOU omdat jy aan Jesus behoort. Mag jy die vyand se bespottings afsluit, weier om na sy stem te luister en wegdraai van sy bestraffende beskuldigings. Draai jou oë na die Een wat jou die beste ken en jou die meeste liefhet. Hou 'n seëvierende, vredevolle en vreugdevolle dag!

Romeine 8:35-37 (NLV) ~ Kan enigiets ons ooit van Christus se liefde skei? Beteken dit dat hy ons nie meer liefhet as ons moeilikheid of rampspoed het nie, of vervolg word, of honger, of behoeftig, of in gevaar is, of met die dood gedreig word? (Soos die Skrif sê: “Om julle ontwil word ons elke dag gedood; ons word soos skape geslag.” Nee, ten spyte van al hierdie dinge, is die oorweldigende oorwinning ons s'n deur Christus, wat ons liefgehad het.





Thursday 8 June 2023

God se sterkte is joune

 'n Dwaas word geken aan sy spraak; en 'n wyse man deur stilte. Pythagoras


’n Bietjie selfdeernis gaan ’n lang pad. Gee jouself vandag 'n bietjie genade. Weier om na skinderpraatjies, giftige beskuldigings en afnemende aanslae te luister. Hulle is sleg vir jou siel. Vul aan met wat lieflik, rein, lofwaardig en vreugdevol is. Ons volg 'n glimlaggende Verlosser. Hy is gelukkig, vreugdevol en vol deernis. Hy is fel in ons verdediging, genadeloos teen die bose en magtig in elke opsig. Hy het geen gelyke, geen mededinger en geen mededinging nie. Hy is God. En Hy het jou lief. Vertrou Hom met jou lewe. Hy sal jou lei van krag tot krag, heerlikheid tot heerlikheid, en steeds helderder skyn tot die volle lig van die dag. God seën jou!




Wednesday 7 June 2023

Ervaar God vandag

 God kom op stil en eenvoudige maniere na ons toe.

Hy is daar wanneer die bries die palmblare ritsel op 'n stil, lui, sonnige middag.

Wanneer die reëndruppels saggies op die dorstige sinkdakke van die armes klop, is hy daar.

Soek hom agter die laggende oë van 'n kind,

of ruik hom in bloeiende jasmynblomme

op 'n helder en sterre maanverligte nag.

Hou sy hand vas wanneer jy jou liefde aan die hand vat,

en voel die warmte van sy trane

terwyl jy 'n bedroefde vriend in jou arms troos.

Hy is daar in 'n baba se eerste huil

en in die sterwende man se laaste sug.

Wanneer die branders op die goue sand breek

en die meeue vlieg in die wit wolke,

wanneer die kerkklokke lui op 'n Paassondag

nooi jou uit om die heilige brad te ontvang, hy is daar.

Proe hom as jy aan die geel rypheid van ’n mango byt

of wanneer jy jou dors les met soetwater van 'n klapper.

God kom net op stil en eenvoudige maniere na ons toe.

Nooit sal jy sy teenwoordigheid in geweld vind nie;

soek hom nooit in woorde van woede of lafhartige dade nie.

Sy liefde en sy vrede omring ons, bo en behalwe.

En net in daardie eenvoudige, alledaagse dinge

wanneer ons kyk met ons oë gevul met sy liefde

kan ons hom kry.





Monday 5 June 2023

God se liefde

 Die standvastige liefde van die Here hou nooit op nie

     sy barmhartighede kom nooit tot 'n einde nie;

 hulle is elke môre nuut;

     groot is u trou.

“Tog is ons in alles meer as oorwinnaars deur Hom wat ons liefgehad het. Want ek is oortuig daarvan dat geen dood of lewe of engele of owerhede of magte of teenswoordige of toekomstige dinge of hoogte of diepte of enige ander skepsel ons sal kan skei van die liefde van God wat in Christus Jesus ons Here” (Romeine 8:39).

Mag jy vandag vreugde kies, want in Christus Jesus is jy sterker as wat jy weet! God beweeg wanneer jy in geloof bid. Mag jy vandag met vertroue loop, want Jesus het 'n duur prys vir jou siel betaal. Jy maak vir Hom baie saak. Mag jy vandag deernis toon, want jy het sulke deernis van God self ontvang. Jy is toegedraai in God se beloftes, versterk deur Sy sorg, en geroep deur Sy goddelike wil. Alles wat jy nodig het, het jy reeds in Hom. Het 'n heilige, nederige vreugdevolle dag vandag! Die blydskap van die Here is jou krag.

Romeine 15:13 ~ Mag die God van hoop julle vervul met alle vreugde en vrede in die geloof, sodat julle oorvloedig kan wees in hoop deur die krag van die Heilige Gees.



Sunday 4 June 2023

Wees Dankbaar

 Wees dankbaar vandag ook vir die klein dingetjies. Sien die goeie raak en nie net die slegte nie.

Mag die wonder van Christus se liefde en die wonder van Sy verlossing jou van jou voete afvee en jou geloof weer aan die brand steek. Mag jy dit waag om weg te kyk van jou moedeloosheid en na jou Verlosser te kyk wat werklik alles nuut maak. Mag jou hart van geloof weer klop vir die beloftes wat God aan jou gemaak het. Mag jy die saak van geloof optel en vorentoe marsjeer met die wete dat God jou hand het, Hy is voor jou uit en Hy het Sy hand van seën op jou kop geplaas (Psalm 139:5). Ontwaak vandag tot vreugde! Aanvaar geloof vandag! Bid asof jy 'n God in die hemel het wat jou hoor en beweeg wanneer jy bid...want jy het! 'n Geseënde en pragtige dag vir jou hierdie dag!