Thursday 22 June 2023

Wag geduldig

As jy deur die lewe verblind is, is hierdie seën vir jou: God is by jou op hierdie plek. Jou beste dae is NIE agter jou nie, om die waarheid te sê, hulle is reg voor jou. Al weet die vyand hoe om ons te seer, weet God hoe om ons te genees. Alhoewel die vyand 'n listige leuenaar is, is Jesus die Weg, die Waarheid en die Lewe, en Hy is aan jou kant! Joune is om in Hom te rus en Sy beloftes te onthou. Jesus sal jou hart genees en jou siel herstel. Moenie paniekerig raak nie; moenie na vinnige oplossings gryp nie; vind net jou rusplek in Hom. Hy sal jou getrou vorentoe en opwaarts lei. Sy planne vir jou is goed. Mag jy Hom intussen vertrou.

Filippense 1:4-6 NLV ~ Wanneer ek ook al bid, rig ek my versoeke vir julle almal met blydskap, want julle was my vennote in die verspreiding van die Goeie Nuus oor Christus vandat julle dit die eerste keer gehoor het tot nou toe. En ek is seker dat God, wat die goeie werk in julle begin het, sy werk sal voortsit totdat dit finaal voleindig is op die dag wanneer Christus Jesus kom.



No comments:

Post a Comment