Tuesday 13 June 2023

Bid

 JOHANNES 15:5 Ek is die wingerdstok, julle is die lote; wie in My bly en Ek in hom, hy dra baie vrugte, want sonder My kan julle niks doen nie.

Mag God jou hart laat herleef vir opregte, konsekwente gebed. Mag jy weer onthou dat God voortgaan met elke daad wat deur jou geloof aangespoor word! Mag jy jou verheug in die feit dat God Sy beloftes nakom en gebede verhoor! Al kan jy dit nog nie sien nie, het Hy vir jou 'n stroom in die woestyn geskep. Hy het 'n manier gemaak waar daar geen manier was nie. Binnekort sal jy die deurbraak sien, wat jou sal dwing om vuriger te bid. Nader jou Koning met nederige, vrymoedige geloof. Bid spesifiek met jou oë op Sy beloftes. Wees bly vandag! Bid vandag! Glo vandag! Jy het 'n Vader wat daarvan hou om van jou te hoor; wie aan jou toegewyd is; wat luister as jy bid. Dit is dieselfde God wat magtig is om te red. Hy is die God van die deurbraak! Moenie moed opgee nie! Hou aan bid. Hou aan glo! Seën jou dag vandag!

Lukas 11:9 (NLV) ~ En so sê Ek vir julle: Hou aan om te vra, en julle sal ontvang waarvoor julle vra. Hou aan soek, en jy sal vind. Hou aan klop, en die deur sal vir jou oopgemaak word.



No comments:

Post a Comment