Monday 29 May 2023

Aanbidding

 Om ons aandag eerste op God te fokus, help ons om 'n aangename gevoel van nederigheid en gehoorsaamheid te handhaaf. Terwyl ons Sy deugde verheerlik en Hom prys vir Sy krag, Sy wysheid, Sy liefde en Sy vermoë om uiteindelike goed uit enige situasie te bring, kan ons ons eie omstandighede sien vir wat hulle is - dit wil sê, stewig binne Sy greep.

Roem in sy heilige Naam;

laat die harte van die wat die HERE soek, bly wees!

Soek die HERE en sy sterkte;

soek sy teenwoordigheid voortdurend!

Dink aan die wonderwerke wat Hy gedoen het,

“Maak nie saak hoe wat in my lewe gebeur nie, ek sit dit opsy omdat dit bleek in vergelyking met die belangrikheid daarvan om U te aanbid. Dit is my eerste prioriteit.”



Sunday 28 May 2023

Daar is lig in die donker tonnel

Mag jy die verskil tussen gesonde grense en selfdienende besluite onderskei. God het nie vir jou 'n gees van vrees gegee nie, maar een van KRAG, LIEFDE en GESONDE VERSTAND. Ja, die dae vra om wysheid maar hulle vra ook om liefde, opoffering en geloof. Watter skelm gedagtepatroon het jy onlangs gevolg? Sit 'n "pad gesluit"-teken op en neem 'n meer verlossende pad. Het die vyand jou meedoënloos getart en geteister? Lig jou skild op en verklaar: “Nie vandag nie, Satan! En ook nie môre nie!”Kyk rond en deel jou skatte met diegene in nood. Bewaak jou hart en jou gedagtes. En deel dan mildelik jou lewe met diegene wat God vir jou aangestel het. Jy is een van God se groot gawes aan die wêreld.

Psalm 25:4-5 NLV ~ Wys my die regte pad, Here; wys vir my die pad uit om te volg. Lei my deur u waarheid en leer my, want U is die God wat my red. Die hele dag stel ek my hoop op jou.



Thursday 25 May 2023

Rus vandag

As jy in Christus Jesus is, is Hy lewend in jou! Hy is nader as jou volgende asemteug, en Hy lei jou selfs wanneer jy onbewus is. Wanneer die hemel stil lyk, gaan voort met die wysheid en waarheid wat jy reeds in Jesus verwerf het. Staan op die Rots. Rus in Sy liefde. Wandel in Sy waarheid. Laat vrede in jou heers En hou vas aan die feit dat geloof (nie jou gevoelens nie) berge versit. Daar is 'n vasgestelde tyd vir elke seisoen, elke stryd en elke Godgegewe deurbraak. Elkeen van jou dae is opgeskryf voordat jy in een van hulle gewoon het. Gaan voort met vreugde en vrede. Jou naam is op Sy hand geskryf, en Hy hou jou veral na aan Sy hart.



Wednesday 24 May 2023

Jy is dapper

 Mag God vandag jou perspektief herstel. Jy is nie geroep om alles te doen, alles te wees of selfs alles te sien nie. Jy word geroep om jou blik op God alleen gevestig te hou. Moenie op een slag na al jou probleme kyk nie; kyk eerder heeltyd na EEN van Sy beloftes totdat jy dit jou eie gemaak het. God se Woord is lewend en asemhaalend, aktief en kragtig. God se Woord hou lewe, wysheid en openbaring vir jou in. Soek totdat jy hulle kry. Dit is tyd om jou perspektief te herstel. God het vrede vir jou hier. Hy het vreugde vir jou hier. Hy het voorsiening vir jou op hierdie plek. Kyk na Hom en jy sal weer lewe vind. Mag jy die res van jou lewe spandeer om die liefde van God en die beloftes van God te leer ken. Mag jy elke oomblik spandeer om die aangesig van God te soek. Hy verdien jou vertroue. Jy is vasgemaak aan 'n goeie God. Dit is onmoontlik vir Hom om jou in die steek te laat.



Sunday 21 May 2023

"n lied vir vandag

 Daar is geen vrees nie, want ek glo

Daar is geen twyfel nie, want ek het gesien

U getrouheid, my vesting, oor en oor

Ek het 'n hoop gevind in U Naam

Ek het 'n krag gevind in U genade

U getrouheid, my vesting, oor en oor

God, ek glo in U

Laat U liefde binne-in my vry

Maak U krag los, vir almal om te sien

Gees, kom en val op ons

Oor en oor, o Heer

Meer as wat ons vra of dink

Here, U sal nooit faal nie

U naam is kragtig, U woord is onstuitbaar

Alle dinge is moontlik in U



Monday 15 May 2023

Jesus se gebed

 Wat leer ons uit Jesus se gebed in Getsemane:

1. Hy neem mense saam met Hom om saam met Hom te bid.

Al val hulle aan die slaap. Jy het mense nodig om saam met jou te bid in jou krisis tyd.

2. Hy bid nie net 'n skiet gebed nie. Hy bid vir ure.

Moet nie opgee in jou gebed nie. Spandeer tyd in gebed en verwag 'n antwoord.

3. Hy het sy lewe in God se wil geplaas nie sy eie nie.

Ons bid soms vir ons eie wil om te gebeur en nie God se wil nie. Plaas jou gebede in Sy hand en sien wat gebeur. Hy sien die groter prentjie en weet wat die beste is vir jou.

4. Volhard in gebed.

Moet nie opgee nie al lyk die omstandighede hoe sleg.




Sunday 14 May 2023

Jou gunsteling blom

Tulpe:

Ek is 'n bedagsame, selfversekerde persoon. Ek weet wie ek is, maar gee nie om om nuwe dele van myself te verken na gelang van my bui nie.  Ek is die persoon om na te gaan wanneer iemand goeie raad nodig het. Ekverbind maklik met ander en is soet en vrygewig met diegene vir wie ek omgee.

Stuur vir my jou gunteling blom wat jy van hou en ek stuur wat dit oor jou se.

Kom ons kyk of dit dan reg is.



Tuesday 9 May 2023

Moitiveering vir vandag

 Die gevegte wat tel, is nie dié vir goue medaljes nie. Die stryd in jouself - die onsigbare, onvermydelike gevegte binne ons almal - dit is waar dit is."

"Ons moet aanvaar dat ons nie altyd die regte besluite sal neem nie, dat ons soms koninklik sal verknoei - om te verstaan dat mislukking nie die teenoorgestelde van sukses is nie, dit is deel van sukses."

“Wat agter ons lê en wat voor ons lê, is klein sake in vergelyking met wat in ons lê.

"Asem moed in, asem vrees uit."

Daar is nie genoeg plek in jou gedagtes vir beide bekommernis en geloof nie. Jy moet besluit watter een daar gaan woon.”

Jy word ouer en jy leer daar is een sin, net vier woorde lank, en as jy dit vir jouself kan sê, bied dit meer troos as byna enige ander. Dit gaan so: Ek het darem probeer.

“Elke prestasie begin by die besluit om te probeer.”

Ek is dankbaar vir wat ek het. Ek omhels lag en pret. Ek is in 'n toestand van tevredenheid. Ek omhels die skoonheid van die huidige oomblik. Ek is omring deur liefde.



Monday 8 May 2023

Wysheid vir vandag

“Ek sê elke oggend wanneer ek my oë oopmaak vir myself: Ek, nie gebeurtenisse nie, het die krag om my vandag gelukkig of ongelukkig te maak. Ek kan kies wat dit sal wees. Gister is dood, môre het nog nie aangebreek nie. Ek het net een dag, vandag, en ek gaan gelukkig wees daarin.

 “Ek gaan eendag weg wees, en ek moet aanvaar dat môre nie belowe is nie. Is ek reg met hoe ek vandag leef? . As ek nie nog een dag gehad het nie, wat het ek met al my tyd gedoen? Doen ek goeie werk?”

Jy kan nie soos ’n diamant blink as jy nie bereid is om soos ’n diamant geslyp te word nie!”

Die meeste mense se lewens word deur kortstondige plesier beheer. 

Wees gelukkig met wat jy het en is, wees vrygewig met albei, en jy hoef nie na geluk te jag nie.

Wees geduldig met jouself. Jy word elke dag sterker. Die gewig van die wêreld sal ligter word. En jy sal helderder begin skyn. Moenie opgee nie.”

"Die grootste avontuur wat jy kan neem, is om die lewe van jou drome te leef."

Kennis praat, maar wysheid luister.

"Ek kies om gelukkig te wees"



Sunday 7 May 2023

Woorde om volgens te leef

 Hou van die oomblik. Blomme groei uit donker oomblikke. Daarom is elke oomblik lewensbelangrik. Dit raak die geheel. Die lewe is 'n opeenvolging van sulke oomblikke en om elkeen te leef is om suksesvol te wees.

"Die twee kragtigste krygers is geduld en tyd." - Leo Tolstoi


Strategie: Dit is nie maklik om te wag vir dinge wat ons wil hê nie. Geduld openbaar dat ons begeerte na goeie dinge gewortel is in die waarheid van wie ons is, wat ons nodig het en wat liefde aan ons kommunikeer. Dit is nie blote selfsug of materialisme nie.


Laat jouself toe om die vraag te beantwoord: "Waarvan sal ek hou?" en vertrou dat wat jy noem – of iets selfs beters – op pad is na jou toe. Daardie vertroue is die teenmiddel vir ongeduld.

Beweeg uit jou gemaksone. Jy kan net groei as jy bereid is om ongemaklik te voel wanneer jy iets nuuts probeer.”

Die mense wat werklik saak maak, sal jou altyd aanvaar soos jy is. So hoekom moet jy probeer om iemand anders te wees vir mense wat nie eers saak maak nie?

"Wees lief vir almal, vertrou 'n paar, doen verkeerd aan niemand nie."

“Baie van die lewensmislukkings is mense wat nie besef het hoe naby hulle aan sukses was toe hulle moed opgegee het nie.




Thursday 4 May 2023

Vreugde

Vreugde is die resultaat van praat met wysheid

SPREUKE 15:23, Om 'n gepaste antwoord te gee, is 'n vreugde vir 'n man, en 'n woord op die regte tyd, hoe goed is dit nie! (ESV)

Het jy al ooit 'n tyd beleef toe jy in 'n gesprek betrokke was, en skielik het jy besef dat God jou wysheid gegee het om te praat en daar was geen ander verduideliking behalwe dat God deur jou gepraat het nie? God se begeerte is dat elkeen van ons wat saam met Hom wandel lewegewende woorde sal spreek met die mense rondom ons. Wanneer ons woorde met wysheid gevul is, bring dit vreugde voort.

God herstel ons uit die vreugdelose toestand van gebroke gemeenskap wanneer ons sy uitnodiging aanvaar om terug te keer na 'n hegte verhouding met hom. Wanneer ons "ja" sê vir die avontuur om te volg waar God ons lei, sal ons elke dag vreugde vind op ons avonture met God. Dag vir dag herstel God ons vreugde deur ons aan te moedig en goed te bring uit elke situasie wat ons in die gesig staar, wanneer ons Hom vertrou. “En ons weet dat God in alles ten goede meewerk vir dié wat Hom liefhet, wat volgens sy voorneme geroep is,” belowe Romeine 8:28. Daardie proses is egter aktief, nie passief nie. Ons moet met God saamwerk deur te kies om te volg waarheen Hy lei.

“Ons sal nie vreugde herken as ons nog nooit pyn ervaar het nie.”