Tuesday 9 May 2023

Moitiveering vir vandag

 Die gevegte wat tel, is nie dié vir goue medaljes nie. Die stryd in jouself - die onsigbare, onvermydelike gevegte binne ons almal - dit is waar dit is."

"Ons moet aanvaar dat ons nie altyd die regte besluite sal neem nie, dat ons soms koninklik sal verknoei - om te verstaan dat mislukking nie die teenoorgestelde van sukses is nie, dit is deel van sukses."

“Wat agter ons lê en wat voor ons lê, is klein sake in vergelyking met wat in ons lê.

"Asem moed in, asem vrees uit."

Daar is nie genoeg plek in jou gedagtes vir beide bekommernis en geloof nie. Jy moet besluit watter een daar gaan woon.”

Jy word ouer en jy leer daar is een sin, net vier woorde lank, en as jy dit vir jouself kan sê, bied dit meer troos as byna enige ander. Dit gaan so: Ek het darem probeer.

“Elke prestasie begin by die besluit om te probeer.”

Ek is dankbaar vir wat ek het. Ek omhels lag en pret. Ek is in 'n toestand van tevredenheid. Ek omhels die skoonheid van die huidige oomblik. Ek is omring deur liefde.



No comments:

Post a Comment