Monday 8 May 2023

Wysheid vir vandag

“Ek sê elke oggend wanneer ek my oë oopmaak vir myself: Ek, nie gebeurtenisse nie, het die krag om my vandag gelukkig of ongelukkig te maak. Ek kan kies wat dit sal wees. Gister is dood, môre het nog nie aangebreek nie. Ek het net een dag, vandag, en ek gaan gelukkig wees daarin.

 “Ek gaan eendag weg wees, en ek moet aanvaar dat môre nie belowe is nie. Is ek reg met hoe ek vandag leef? . As ek nie nog een dag gehad het nie, wat het ek met al my tyd gedoen? Doen ek goeie werk?”

Jy kan nie soos ’n diamant blink as jy nie bereid is om soos ’n diamant geslyp te word nie!”

Die meeste mense se lewens word deur kortstondige plesier beheer. 

Wees gelukkig met wat jy het en is, wees vrygewig met albei, en jy hoef nie na geluk te jag nie.

Wees geduldig met jouself. Jy word elke dag sterker. Die gewig van die wêreld sal ligter word. En jy sal helderder begin skyn. Moenie opgee nie.”

"Die grootste avontuur wat jy kan neem, is om die lewe van jou drome te leef."

Kennis praat, maar wysheid luister.

"Ek kies om gelukkig te wees"



No comments:

Post a Comment