Thursday 19 January 2023

Wat jy wil he jou kinders moet van jou leer?

 Dink voor jy praat

Oor die laaste paar jaar het dit duidelik geword dat baie volwassenes nooit hierdie belangrike lewensles geleer het nie. Ek wil hê my kinders se generasie moet beter vaar. Ek wil hê hulle moet altyd stilbly en oor hul woorde dink voordat hulle dit sê, om te weet dat dit goed is om soms stil te bly.

Onthou dat respek verdien word, nie gegee word nie

Ek wil hê my kinders moet die verskil leer tussen respek toon en werklik iemand respekteer. Een word vrylik gegee, die ander word verdien. Ek hoop hulle sal kies om respek aan ander te toon, maar terselfdertyd ware respek te behou vir diegene wat dit verdien het.

Ek wil my kind van onvoorwaardelike liefde leer.

Dit is die belangrikste les wat ek wil hê hy moet by my leer!

Ek probeer elke dag vir hom wys dat hy geliefd en gewaardeer word vir wie hy is.

Ek wil hê hy moet weet dat hy verdien om geliefd te word presies soos hy is. En dat niks wat hy doen my ooit kan keer om hom lief te hê nie!

Ek wil hom leer dat ware liefde altyd onvoorwaardelik is. Ek wens dat hy met sy hele hart sal liefhê, en ek hoop dat hy altyd mense rondom hom sal hê wat hom op dieselfde manier sal liefhê!

Punte is belangrik, maar...

Om 'n goeie mens te wees is belangriker.

Leer eers om jouself lief te hê.

Die belangrikste verhouding wat jy ooit sal hê, is met jouself. As daardie een nie gesond is nie, sal nie een van jou ander wees nie.



No comments:

Post a Comment