Wednesday 23 February 2022

Jou Persoonlikheid

 Dit is nogal interresant om te gaan kyk watter dier pas by jy persoonlikheid.

Ek is mal oor Panda Bere en as ek kyk na die persoonlikheid wat pas by daardie bere dan is dit nogal hoe ek is.  Want ek druk persone om hulle potensiaal te bereik. Ek hou nie maklik op nie en hou daarvan om mense verkeerd te bewys.

Wel volgens my persoonlikheid wat ESTJ is pas die leeu by my.

My kinders sal heeltemal saamstem.  Want ma brul die hardste.  Kom af op die prooi met 'n spoed en verslind wat voor kom. Dit sal hulle beskrywing wees.

'n Leeu is 'n gebore leier, wat ek wel is.  Hulle is lojaal, wat ek wel ook is.  So ek sien myself as 'n mengelmoes van panda en leeu.

Gaan kyk 'n bietjie waar pas jy in en of hulle reg is? Kyk ook gerus na jou hele gesin se persoonlikheid.



1 comment:

  1. Stunning post and well said, leaves you with food for thought and makes you take a closer look at you as a person. Very interesting! Love it!

    ReplyDelete