Monday 6 September 2021

Belofte vir vandag

 God het ons lief met 'n onvoorwaardelike, agape liefde en Hy het planne om ons voorspoedig te maak en ons nie skade aan te doen nie; Jeremia 29:11 “Want ek ken die planne wat ek vir julle het, spreek die HERE, voorspoed en nie kwaad nie, planne om vir julle hoop en toekoms te gee”.

Elke keer as ek Hebreërs 13: 5 lees, dink ek aan 'n pa wat sy driejarige dogter leer swem. Ek sien die pa in die water, strek sy arms na die dogtertjie, wat aan die rand van die swembad na hom kyk, baie senuweeagtig om in te spring.

Die pa sê: 'Spring en spring in die swembad, skat. Ek sal jou vang. Ek sal nie laat gaan nie. ”

En vol vertroue dat haar pappa haar sal vang, spring die dogtertjie in en word met sterk arms in 'n veilige omhelsing opgeskep. 'Ek is reg, skat, jy is veilig,' sê haar pa. Hy sal haar nie laat vaar of sy houvas op haar verslap nie. Verseker nie!

Dit is hoe jou hemelse Vader is - Hy sal jou nie laat vaar of sy houvas op jou verslap nie. Verseker nie! Hy het jou; jy is veilig, maak nie saak hoe diep die water is nie.










No comments:

Post a Comment