Monday 21 June 2021

Dinge wat nie jou eie waarde bepaal nie

 Jou werk

Dit maak nie saak watter tipe werk jy het of hoeveel jy daarvan hou nie (of haat ), jou werk definieer nie wie jy as persoon is nie.

Jou ouderdom

As jy van syfers praat, is jou ouderdom net 'n getal. Sommige mense kan sê dat jy te jonk of te oud is, maar dit is net wie jy op die oomblik is, wees dus net.

Ander mense

Ek is skuldig daaraan dat ek myself vergelyk het met ander wat dieselfde pos as ek en ander van my ouderdom het. Maar ek het geleer dat ek in my eie baan moet manifesteer - en jy moet dit ook doen.

Die aantal vriende wat jy het

Hoe meer vriende hoe vroliker? Soms. Of jy nou 'n klomp vriende of net 'n paar het, wat belangrik is, is hoe julle mekaar behandel, en of jy na hulle kan toe kan gaan as jy in die nood is.



No comments:

Post a Comment