Wednesday 20 January 2021

Die mense in jou lewe

 Watter mense kan jy nie sonder lewe nie?

Eerste is dit die Here, ek kan nie 'n dag sonder Hom begin nie. Hy is die een wat saam met my die dag loop en seker maak ek is 'n sukses in wat ek aanpak die dag.  Sonder Hom is ek niks nie.  

My man my steun pilaar, die een wat by my staan. My maat met wie ek alles kan deel.

My kinders. Al kan hulle die slegte uit my voortbring maak hulle my hart so bly en sou my lewe kleurloos gewees het sonder hulle.

Familie, want hulle is die mense wat jou karakter sluip. Die mense vir wie ek bid en vra dat die Here hulle sal seen in alles wat in hulle lewe aangaan.

Vriende, want sonder vriende is jy eensaam.  Vriende is daar vir raad en om jou vreugdes te deel.


Se vir die mense dankie wat in jou lewe is.



1 comment: