Thursday 7 May 2020

Groot Vreugdes in jou lewe.




God bring vir my groot vreugde in die lewe. As sy Woord nie vir my soveel blydskap gebring het nie, het ek al lankal moed opgegee.

Ek kan die lewe geniet en ek het uigevind wat ware Vreugde is.  Die wete dat my toekoms in Sy hande is.

Om elke dag te lag en die mooi raak te sien in elke klein dingetjie.  Dan is daar geen plek vir moedeloosheid.

Ek is gelukkig en kan die lewe ten volle geniet in alles wat ek aanpak.  Jou werk doen jy vir die Here en nie vir mense nie.  Vind jou vreugde in Hom.

Hoe maklik is dit om die swaar raak te sien?  Wees vandag bly vir die dag wat jy het.

Jy is tot alles in staat deur Jesus wat jou die krag gee.

Die grootste vreugde is dat ek God se kind is. 

Wees bly vandag, leef in vreugde.  Leer al God se beloftes vir jou. Hy sal nou nooit verlaat of jou in die steek laat nie.

No comments:

Post a Comment