Tuesday 12 May 2020

Die Here is by my




Ek is bly oor alles wat God vir my doen. Sonder Hom is ek niks en tot niks in staat nie. Elke dag het ons 'n besluit of ons self gaan regeer en of ons gaan toelaat dat Sy Gees in ons regeer.


Om elke dag te lag is 'n keuse. Om vir ander te glimlag maak nie net jou dag nie,maar dit is dalk al wat daardie persoon nodig het om te weet dat iemand daar buite dalk omgee.


Alles wat ons doen moet ons krities ondersoek. Oor my werk en inspanning het ek baie nagedink. Maak seker wat jy doen, dit vir die Here is en nie vir mense nie. Benut elke oomblik van die dag.

Net God kan vir jou vrede gee in hierdie onseker tyd. Wat God besluit het staan vas. Wat Hy wil laat gebeur gaan gebeur.


Dit is die dag wat die Here vir ons gegee het laat ons bly wees. My gebed vir julle is dat God julle geestelike oe sal oopmaak sodat julle sal kan besef wat julle van Hom kan verwag. Hy gaan julle skatryk maak.

No comments:

Post a Comment