Thursday 14 May 2020

Wat Besit ek?




Wat van jou besittings wat jy besit maak jou gelukkig?

Ons vra altyd die vraag wat sal jy gryp as jou huis brand en jy moet hardloop.

'n Ma sal altyd haar baba of kinders uit die huis gryp.
'n Pa sal seker maak sy vrou gaan saam met hom uit.
Kinders sal enige iets gryp wat vir hulle belangrik is op daardie oomblik.

As jy net een besitting mag vat, wat sou dit wees?  Dit mag nie mense in sluit nie.

Daar is wel 'n paar besittings wat ek sou gryp.

Die eerste sal wees my bril as ek in die aand my huis moet verlaat want ek kan nie sien sonder dit nie.
Dan sal ek seker my cell foon gryp.

Watter besittings is vir jou belangrik en wat kan jy sonder leef.

As jy kyk na Survivor dan kom jy agter watter besittings hulle nie het nie en sonder die weg kan kom. Ons is bederf met baie besittings.

Ek sal ongelukkig nie Survivor kan speel nie want een van my besittings sal ek nie opgee nie. My warm bed. Ek is mal oor kamp, maar ek het nog steeds 'n warm bed en 'n tent wat my uit die reen kan hou.  Ek is nie een wat hou van koud kry nie. 

No comments:

Post a Comment