Sunday 19 April 2020

Jou Droom Werk




Almal mis dalk al hulle werk en wil weer terug wees op kantoor.

Hoe lyk jou droom werk?


Ek doen my droom werk en dit is om kinders te leer.  Al is dit nou online wat ons nou
 huidiglik moet doen mis ek die interaksie van die kinders.  Hulle is 'n vreugde in jou lewe
en verryk jou as persoon.


Om te sien hoe gretig kinders is om te leer, en te sien hoe hulle iets reg kry is 'n
groot vreugde.


Daar is uitdagings jy kry 'n kind wat jou karakter slyp.  Jy het 'n groot aandeel in
hulle karakter en hom hulle te slyp vir die groot wereld daar buite.


Daar is 'n doel met elke kind wat jy leer en elke kind wat in jou klas sit.  Eerste leer
 'n mens hulle dat hulle uniek is en tot alles in staat is. 


Ek mis my kinders hulle gesigte hulle lag en praat.

No comments:

Post a Comment