Monday 3 October 2022

Om sag te wees in jou optrede

 Die term sag impliseer nie swakheid nie, maar eerder selfbeheersing.  Die vrou het krag en gee uitdrukking aan Christusagtige krag in sagmoedigheid of sagmoedigheid teenoor haar man. Petrus voeg by dat die godvresende vrou nie net sagmoedig is nie, maar ook ’n rustige gees het (1 Petrus 3:4). Sy het 'n vreedsame of goed geordende gees, wat haar in staat sal stel om op 'n vreedsame en goed geordende manier te praat en op te tree. Petrus stel nie voor dat lae volume nodig is nie, maar eerder 'n karakter van rustigheid.

Sagmoedigheid is krag onder beheer. As ek my sagmoedigheid voorstel, sien ek Jesus. Ek sien hoe hy die wilde storm kalmeer, die siekes genees en almal liefhet. Dit is die soort sagtheid wat ek wil hê. Die soort wat lewens en harte verander.

Jy moet onthou dat sonder, liefde, alles wat jy in jou lewe doen, alles tevergeefs is, of dit nou die Christelike geloof is wat jy dalk bely om te beoefen aangesien ware Christenskap alles daaroor gaan om liefde en vriendelikheid aan ander te betoon.

'n Gees in rus is een wat God vertrou, en glo in Sy magtige reddende krag. Dit is die soort rus wat ons in ons gees moet hê, dit sal ons beskerm om onrustig te wees. Wanneer ons in rus is, kan ons gemaklik op God wag sonder om 'n ophef te maak.

Met ander woorde, 'n sagte gees is 'n gees van sagmoedigheid en nederigheid wat 'n mens het as gevolg van die nuwe lewe van Christus in hulle. En sulke mense is nie argumenterend of twisgierig met ander mense nie.



No comments:

Post a Comment