Monday 8 March 2021

Hoe wil jy onthou word?

 Om behulpsaam te wees

Ek wil graag onthou word as iemand wat ander gehelp het. Daar is 'n rede waarom ek in 'n helpende beroep gegaan het, en alhoewel ek nie altyd klante kan dophou nie, hoop ek dat ek iemand genoeg gehelp het om 'n verandering in hul lewens te maak.


Maak 'n verskil

Ek wil regtig bekend wees dat ek 'n verskil maak.  Ek hoop dat ek op 'n manier 'n verskil kan maak aan my skool kinders of mense wat ek in die lewe ontmoet.


Om vriendelik te wees

Goedhartigheid is iets wat ek waardeer. Om net vir een persoon te glimlag is die moeite werd.


Passievol wees

Ek wil graag onthou word as iemand wat passievol was oor die oorsake waarin sy geglo het - God is liefde


Om snaaks te wees

Snaaks is nie iets wat mense dadelik met my assosieer nie. Dit is omdat dit 'n rukkie neem om my vreemde sin vir humor te leer ken. Ek dink as ek as snaaks onthou word, sou dit beteken dat jy my regtig goed leer ken het.



No comments:

Post a Comment