Thursday 11 February 2021

Kyk na jouself

 Kyk elke dag na of jou selfbeeld gebalanseer word deur jou selfkritiek.

Mense vergis hulself soms aan selfliefde vir toegewing. Dit is belangrik om myself uit te daag as ek nie my eie standaarde nakom nie, maar dit moet met deernis geskied. As jy leer om jouself lief te hê ondanks jou onvolmaakthede, kan jy ander mense se onvolmaakthede aanvaar.

Maak 'n lys van waar jy nou is. Verken dit in jou gedagtes.

Liggaam: Is ek tevrede met die maniere waarop ek my liggaam voed? Hoe kan ek nog beter keuses maak? Ondersoek jou voeding, oefening vir krag, buigsaamheid, uithouvermoë en kardiale welstand, asook al die ander soorte selfversorging wat jy kan beoefen.

Verstand: voel ek gevoed, uitgedaag, uitgebrei en belangstel? Groei ek?

Gees: Is ek tevrede met die definisie wat ek vir gees het? Hoe kan ek meer met my gees in aanraking kom? Is daar 'n plek in my binneste waar ek rustigheid, wysheid en leiding kan vind?

Emosioneel: Hoe kan ek my huidige uitdagings die hoof bied? Is daar 'n stroom verskillende gevoelens, of is ek vasgevang in een emosie? Voel ek gebalanseerd?

Sosiaal: Hoe is ek verbind met die mense in my lewe (familie, vriende, lewensmaat, kollegas)? Wat werk, en waar wil ek veranderinge aanbring?

Ontwikkel 'n daaglikse dankbaarheidsoefening en begin deur jouself waardering te toon.

Vra jouself oor die oorwinnings wat jy gedurende die week behaal het. Erken wanneer jy iets gedoen het wat dapper was. Bedank jouself dat jy die tyd geneem het om dankbaarheid te voel.

As jy hierdie tegnieke ondersoek, kan jy ander ontdek. Jy sal vind dat jy reeds heelheid binne het; jy moet net die sleutels vind om die deur oop te maak.

As ons goed voel oor onsself, is ons meer geneig om vrygewig teenoor ander te wees; dis 'n simbiotiese verhouding. Ons voel gegrond en gesentreerd genoeg om risiko's te neem en na ander uit te reik. Ons voel veilig deur ons tekortkominge te erken en onsself te vergewe, sodat ons van harte kan oopgaan vir ons vennote.



No comments:

Post a Comment