Tuesday 5 January 2021

Wees sterk

Daar is mense wat reg leef. Hulle bly op die koers wat hulle gekies het. hulle word net meer en meer oortuig daarvan dat hulle moet aanhou om ordentlik te leef. 

Is jy vandag op die regte koers? Is jy sterk vandag?

Voel jy moedeloos? Dit lyk of niks vir jou uitwerk nie?

Dit lyk of slegte mense net voorspoed kry, onthou die volgende slegte mense sal nie meer so vol selfvertroue rondloop nie. Hulle eie planne sal hulle laat ondergaan. Dit lyk of hulle nou gemaklik leef sonder dat enigiets hulle pla. 

Wat maak ons lewe anders ons het 'n ewige hoop, ons weet ons tuiste is nie op hierdie aarde nie.

Ons sterkte moet in die Here wees. (die volgende gee ek in engels)

Only the Creator God equips me with a noble character and a healed mind. He equips us for battle. The Lord strengthens my heart and shields my mind, my heart overflows with joy.

Die Here is die gelowige se krag. Sonder Hom is die lewe hel.

Vir alles in die lewe, die goeie of die slegte, sien ek kans omdat Jesus my bron van krag is.




No comments:

Post a Comment