Wednesday 15 July 2020

Jy is gelukkig ....



Jy is die enigste jy op hierdie aarde daar is nie nog een soos jy nie.  Jy is uniek.

Jy kan elke dag nuut begin, elke oggend is 'n nuwe dag vir jou. 'n Nuwe geleentheid om die goeie te doen.

Met alles binne-in my wil ek vir die Here dankie se. Ek wil praat oor die wonderlike dinge wat U gedoen het.

Die Here gee vir my wat ek nodig het. By Hom is ek veilig. Hy hou my op die regte pad. Ek is baie bly, my blydskap hou nooit op nie.

Hy leer my om reg te lewe. Ek het blydskap omdat ek saam met U kan wees. U gee vir my altyd die heel beste. Ek kry die heel mooiste wat die lewe aanbied by U.

Die Here gee my krag. Hy beskerm my. Ek het op Hom vertrou. Daarom is ek baie bly. Ek sal 'n lied sing om Hom te prys.

Ek is bly en opgewonde want ek het die Here lief. Ek wil die Here altyd prys!

Ek is opgewonde omdat Hy my lewe red. U maak my hart altyd bly.

No comments:

Post a Comment