Sunday 5 July 2020

Jou Kruideniersware lys:

'
 
Ek stap die lewensweg af
lank gelede,
en ek het 'n teken gesien wat lui:
Hemelse Kruidenierswinkel”
 
Toe ek nader kom,
die deur kom wyd oop,
en terwyl ek aandagtig kyk,
skielik het ek binne gestaan.
 
Alles wat 'n Christen nodig het.
was in daardie kruidenierswinkel.
Al wat jy daardie dag kon dra;
en kan die volgende dag terugkeer vir meer.
 
Eers het ek 'n bietjie GEDULD gekry
  en LIEFDE was in dieselfde ry.
Verder af was VERSTAAN,
wat u nodig het oral waar u gaan.
 
Ek het 'n boks of twee van WYSHEID,
'n sak of twee van GELOOF.
En ek wou dit nie mis nie
die HEILIGE GEES; Hy was volop in hierdie plek.
 
Ek het probeer om 'n bietjie STERKTE  te kry,
om my te help om die wedloop te hardloop.
Nou het my mandjie vol geword,
maar ek het onthou dat ek GENADE nodig het.
 
Toe stap ek na die toonbank,
om my kruideniersrekening te betaal.
Ek het gedink ek het alles wat ek nodig het
om my Meester se wil te doen.
 
Toe ek opgaan na die laaste gang,
Ek het GEBED gesien en sommige gegryp,
want ek het geweet toe ek buitentoe stap,
Ek sou in sonde beland.
 
'Hoeveel skuld ek regtig?'
Hy glimlag weer en sê:
'My kind, JESUS het alles betaal wat u verskuldig is,
Hy het u faktuur 'n lang, lang tydjie betaal. '

No comments:

Post a Comment