Sunday 6 November 2022

Dankbaarheid in jou hart

 Ek wil die Here heeltyd prys, ek sal Hom dag en nag met lofliedere loof. Ek sal liedere oor die Here sing om Hom te eer. In gebed het ek die Here gevra om my te help en Hy het dit gedoen. Hy het my gered van al die dinge wat my lewe bedreig. My gesig straal van blydskap. Ek hou die Here se hand styf vas en sal nie teleurgestel word nie. Die Here help my uit al my krisisse. Ek is gelukkig want ek is afhanklik van die Here om my op te pas. Die Here voorsien aan al my behoeftes. Hy sal vir my sorg. 

Vermy slegte dinge. Doen net goeie dinge aan Ander. Lewe in vrede met mekaar. Die Here sal my nooit alleen los nie. Daarom skrik ek vir niks nie.

Wees stil en weet dat God in beheer is. 

uitdaging: Doen iets vandag wat niemand sal verwag dat jy dit gaan doen nie.



No comments:

Post a Comment