Thursday 2 June 2022

Vergewe

Bybelse vergifnis: Om te vergewe beteken nie dat ons vergeet nie, net dat ons aktief veg om die seer aan God oor te gee. Kies om nie die oortreding te onthou of dit teen die persoon te hou nie. Daar is groot Vryheid hierin. Jy onthou dalk nog die daad, maar bid dat jou hart geen kwaadwilligheid of woede sal bevat wanneer jy dit onthou nie. Die oortreder woon dalk reeds in 'n selfgemaakte tronk van skuld en skaamte as gevolg van wat hulle gedoen het. Die laaste ding wat jy wil doen is om die Sleutels van Vryheid vas te hou.

Wees lief vir jou vyande. Bid vir hulle. Vra die Here om hulle hart sag te maak en te bid vir versoening en herstel.

Praat die waarheid in liefde met ander. Sê duidelik vir ander dat hulle jou onreg aan gedoen het en die manier waarop hulle dit gedoen het. Moenie toelaat dat hulle jou mislei om te glo dat die oortreding jou skuld is nie. Doen dit in die hoop dat hulle meer Volwasse in die geloof sal word.

Vestig en Handhaaf duidelike grense tussen jouself en ander. Wanneer iemand jou aanstoot gee, wees gou om te vergewe en stadig om kwaad te word.

Vra die Heilige Gees om enige Wortels van bitterheid of wrok te openbaar wat dalk wortel geskiet het weens 'n oortreding wat nie ten volle vergewe is nie. As die Heilige Gees niks openbaar nie, dan weet jy dat jy vergewe het. As die Gees 'n prentjie, woord of visioen van 'n aanstootlike manier openbaar, raak vinnig daarvan ontslae, sodat dit nie wortel skiet nie.

Die Verlore Seun-gelykenis in Lukas 15:11-32 is 'n uitstekende voorbeeld van geregtigheid en genade. Die oudste broer wou hê dat sy verlore broer vir al sy oortreding moet betaal. Tog het die vader 'n hand uitgesteek om bly te wees en fees te vier omdat die verlore seun van sy Bose weë gedraai het. Bid dat die oortreder hul lewe aan Christus gee. 

Die beste raad wat ek nog oor vergifnis gehoor het, is: jy weet jy het iemand vergewe wanneer jy ophou om in 'n negatiewe lig oor die oortreding te praat.



No comments:

Post a Comment