Wednesday 2 March 2022

Bybel karakter

 Watter Bybel karakter pas by jou persoonlikheid.

Wel ek het drie verskillende toetse gedoen en al drie was verskillend.

Eerste een was ek Ester

Tweede een was ek Petrus

Derde een was ek Judas.

Van good to bad.  Van die drie sal ek liewers Petrus kies. 

Jy is 'n leier, maar 'n bietjie bulkop. Jy is passievol oor die Here, maar jy kan soms optree voordat jy dink. Tog is jy so dapper soos 'n leeu sodra God jou rigting gee. Ander sal kyk na jou vir leierskap.

Dit beskryf my die beste!!

Ek gaan die drie websites vir julle gee doen die quiz en kyk watter drie jy is. En stuur vir my email met jou resultate.

Which Bible Character Are You? - Beliefnet

Which Bible Character Are You Most Like? Take This Quiz To Find Out! (faithit.com)

Quiz Result: What character are you from the Bible? (proprofs.com)




No comments:

Post a Comment