Tuesday 29 June 2021

wat wil jy leer om te doen?

 As ek nog iets wil leer om te doen, is dit om te hekel.  Naaldwerk te kan doen.

Ander tale te kan praat.  

Dit is dinge wat maklik is om te leer as ek dit alles in een dag kon leer sou ek dit aanpak.  Ek hou nie van om te sukkel nie en hou nie van om iets aan te pak wat vir my te lank gaan vat om aan te leer nie.

Wat sou jy graag wou leer om te doen? Laat my weet, en of jy dit sou aanpak as die geleentheid daar is.

Ons het geen verskoning om iets nuuts te leer nie met Ytube is alles tot ons beskikking om dit te doen. 

Dan het ons baie verskonings om dit nie aan te pak nie. Tyd wat ons nie het nie, geld wat ons nie het nie.

Ons sal altyd verskonings he vir iets. So wat stop jou om iets nuuts te leer.





No comments:

Post a Comment