Thursday 15 April 2021

Jou vrese

 Jou vrese vertel iets van jou persoonlikheid.

Email my jou vrese en ek stuur vir jou wat dit van jou persoonlikheid vertel.

Myne is hoogtevrees:

Hoogtevrees beteken dat ek selfbewus is

As ek bang is om bogronds te wees, kan ek verkies om in die lewe gegrond te wees.“.” Uiteindelik ken mense my omdat ek stewig gewortel is en sentreer in wat ek doen. Verandering is nie presies my gunsteling ding in die wêreld nie, en ek het 'n vaartbelynde ingesteldheid en 'n sterk identiteit. Hoogte kan vir my desoriënterend wees, want daar is 'n verlies aan oriëntasie in plek en tyd. John McGrail, 'n kliniese hipnoterapeut, stem saam met hierdie verbreking: 'Fobics is geneig om intelligent te wees, uiters sensitief en vrees om te verloor of buite beheer te wees; die fobie is 'n manifestasie van daardie onsekerheid of vrees vir verlies van beheer. ” In plaas van die hoogte self, vrees ek die druppel en die onbeheerbare duikgevoel wat daarmee gepaard gaan

Geniet jou naweek.



1 comment: