Monday 15 March 2021

Watter reuk is jou gunsteling

 Reën


Onthou jy wanneer jy saamstap, buite en alleen, en die enigste ding om jou geselskap te hou, is die doudruppels op die blomme en bome? Kom een, bedoel ek, die reuk van nat grond? Daar is niks beter nie. Dit is verfrissend en natuurlik en laat my AH gaan.

Reën is beslis die beste.


Gesmelte sjokolade

Sommige sê "Diamonds is 'n beste vriendin vir meisies", dit is sjokolade. Die reuk, die smaak, die gesig en al die sintuie is mal daaroor!

Sjokolade! Ja sjokolade is die beste reuk ooit! En gesmelte sjokolade ruik ongeveer 100 keer beter! Maak my lus vir sjokolade om net daaraan te dink


Kampvure

Ek hou van die reuk van kampvure! Elke keer as ek dit ruik, herinner dit my aan die somer (my gunsteling seisoen terloops), kampeer en malvalekkers op die vuur braai en s'mores maak.

Hierdie is my beste 3 reuke wat is joune?



No comments:

Post a Comment