Tuesday 8 September 2020

Beantwoorde Gebed

Daar is geen keer aan julle Blydskap nie. Niemand sal julle meer hartseer kan maak nie. Wanneer dit eers gebeur, sal van al julle vrae nie meer oorbly nie. Julle sal ander dinge begin vra. Wat julle ook al van God vra sal God gee. As julle iets van God vra, moet julle ook nie wonder of julle dit gaan kry nie. Julle moet so op God vertrou dat dit vir julle eintlik moet voel of julle dit al klaar gekry het, en God sal dit vir julle gee. Ek wil nooit vergeet hoe goed die Here vir my is nie. Ek loof Hom! Dit is Hy wat my vergewe as ek verkeerde dinge doen. Hy maak my gesond. Hy red my uit die kloue van die dood. Hy maak dat ek vir ander mense omgee en Goeie dinge vir hulle doen. Die Here oorlaai my met al die Goeie dinge in die lewe. Hy gee my arms vol krag. Wanneer jy God om hulp vra, sal Hy jou help. Hy sal jou in enige krisis bystaan.

Numeri 11 – Gulsigheid laat jou verstik aan God se goedheid » Somerstrand  Gemeente

No comments:

Post a Comment