Sunday 26 July 2020

Watter Bybel karakter is baie soos jy?



Ek kies Petrus.

Sy sterkpunte is baie soos myne:

 Opgewonde - Petrus was opgewonde oor sy verhouding met Christus. Hy was opgewonde om by Jesus te kon leer en te sien wat Hy eerstehands gedoen het.

Net so is ek opgewonde om te leer uit God se woord. Opgewonde om almal te vertel wat Hy kan doen in jou lewe.

Hy was aan God verbind - Petrus het miskien soms geval, maar hy was toegewyd aan Christus.

Iets wat ons almal na streef om toegewyd aan Jesus te leef.

Hy het God eerste geplaas Iets waarna toe ek streef.


BerouDit wil voorkom asof Petrus uit sy foute geleer het, omdat hy mettertyd meer en meer volwasse en moediger geword het in sy wandel met die Here en die bediening vir Hom.

Om ons foute te erken groei ons in ons geloof.

Volhard tot die einde toe  Ek wil heeltyd groei in my verhouding met God.

Sy swakpunte is net soos myne:


Praat voordat jy dink:

 Petrus het dikwels gepraat voordat hy gedink het. Hy het soms vir Jesus gesê wat hy moet doen. Dikwels het hy haastig gepraat en dwase dinge gesê.
 
Patykeer slaap die wag voor my mond.
 
Swak in die vlees:
 
Petrus het gedoen voor hy gedink het.  Wil te haastig optree nog voordat daar oor die saak gedink is.

Inkonsekwent

'N Deel van hierdie probleem is veroorsaak omdat hy oorhaastig was en dinge nie heeltemal deurdink het nie.

As ek ook maar net kan leer om rustig te wees.

No comments:

Post a Comment