Monday 13 July 2020

My doel in die lewe




Is om in 'n regte verhouding met God te staan. Dit is nie om die regte wette te hou nie. Dit is om Hom persoonlik te ken en sy Liefde uit te leef. Om vir ander te gee en om jou vyande lief te he.

Ek wil die Here se Naam groot maak. Hom loof oor die wonderlike dade wat Hy doen. Hy sorg so goed vir ons.

Ek is hier om die saad te saai. Elke dag het ek 'n geleentheid om ander te vertel van Jesus. Ek wil doen wat God van my vra.

Ek wil nie voorgee dat ek geestelik al alles het of al geestelik by die wenpaal verby is nie. Ek span nou eers alles in om daardie doel te bereik, juis omdat Jesus sy hand na my uitgesteek en my vasgegryp het.

Ek vertrou God met alles. Waar daar liefde is, is daar geen plek vir vrees nie.

Related image

No comments:

Post a Comment